مالیات فعالیتهای ذخیره سازی ارز مجازی
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

مالیات دهندگان درگیر در اثبات اعتبار سنجی سهام (POS) (Stakers) هیچ راهنمایی مالیاتی مستقیمی در مورد مالیات بر پاداش های خود ندارند ، که ارزیابی موقعیت های مالیاتی احتمالی را هنگام تهیه اظهارنامه مالیاتی فدرال و ایالتی برای آنها دشوار می کند. این بدان معناست که مالیات دهندگان باید یک روش مالیاتی را اتخاذ کنند که معتقدند از حسابرسی پشتیبانی می شود ، البته در مورد بررسی قضایی. در این تفاهم نامه موضوعات مالیاتی فدرال - از تاریخ این تفاهم نامه - از درآمد و هزینه های مرتبط با فعالیت های POS مجازی ارز مورد بحث قرار می گیرد.

ارزهای مجازی مبتنی بر blockchains (دفترچه های دیجیتال) هستند که با توجه به عدم وجود شخص ثالث قابل اعتماد ، برای دستیابی به اجماع در بین شرکت کنندگان (اجماع توزیع شده) در مورد اعتبار گروه های معاملات (بلوک) به نوعی الگوریتم اجماع نیاز دارند. این فرآیند اعتبار سنجی برای اطمینان از اینكه بلوك بعدی معاملات اضافه شده به blockchain نشان دهنده جدیدترین معامله است ، طراحی شده است و احتمال سكه های دوگانه ، نشانه ها یا واحدها را از بین می برد. دو مکانیسم اصلی برای دستیابی به اجماع توزیع شده عبارتند از: POS و اثبات کار (POW). ارزهای مجازی مانند Tezos به مکانیسم های POS متکی هستند. ارزهای مجازی مانند بیت کوین به POW متکی هستند. هر دو POS و POW مشمول شرایط پروتکل مربوطه برای تأیید یا تأیید معاملات خاص هستند. 1 برای بحث در مورد فعالیت های معدن POW ، به یادداشت مک درموت ، "مالیات فعالیتهای معدن ارز مجازی" مراجعه کنید.

پول مجازی

در سیستم های POS ، Stakers با ترکیبی از انتخاب تصادفی به علاوه مقدار واحدهایی که سهام خود را تشکیل می دهند و یا مدت زمانی که توافق کرده اند برای قفل کردن سهام در یک کیف پول دیجیتالی خاص انتخاب شوند ، انتخاب می شوند. واحدهای Staked از عملیات blockchain پشتیبانی می کنند. بر خلاف فعالیت های معدن معدنچیان POW Blockchains ، Stakers بلوک های جدید را با جعل بلوک بعدی بدون محاسبات ریاضی اعتبار می دهد. پروتکل های POS برای شرکت در فرآیند اعتبار سنجی ، به استیکرها نیاز دارند که حداقل تعداد واحدها را نگه دارند و به آن بپردازند. به عنوان پاداش استینگ ، استیکرها تعداد مشخصی از واحدهای گرفته شده از سایر شرکت کنندگان را به عنوان هزینه معاملات دریافت می کنند. این واحدهای پاداش غالباً سهام مالکیت را از رایانه (گره ها) که سهم خود را برای گره هایی که سهام خود را ایجاد می کنند ، مجدداً توزیع نمی کنند.

چه زمانی پاداش های استیک در درآمد مشمول مالیات درج می شوند؟

قبل از مراجعه به موضوعات مربوط به هنگام دریافت پاداش در درآمد مشمول مالیات ، مفید است که در نظر بگیرید که IRS در مورد هزینه های معدن در blockchains POW گفته است. IRS Notion 2014-21 موقعیت IRS را تعیین می کند که معدنچیان هنگام دریافت هزینه معدن ، درآمد مشمول مالیات دریافت می کنند. 2 اطلاعیه 2014-21 ، با این حال ، در مورد مالیات فعالیت های استینگ ساکت است. در این اطلاعیه آمده است که هزینه های معدنچیان از ارزش بازار عادلانه خود به عنوان درآمد عادی از تاریخ دریافت آنها مشمول مالیات می شوند

واحدهاIRS همچنین ادعا می کند که معدنچیان نمی توانند منتظر بمانند که ارزش این واحدها را در درآمد شامل شود تا اینکه متعاقباً کالاها یا خدمات را خریداری کنند و یا در غیر این صورت این واحدها را به دلار ایالات متحده یا ارز دیگری تبدیل کنند. براساس این اطلاعیه ، کلیه معدنچیان بیت کوین - حتی معدنچیان در مقیاس کوچک که درآمد حداقل هزینه دریافت می کنند - باید هزینه معدن خود را به عنوان درآمد عادی هنگام دریافت آنها گزارش دهند.

از آنجا که این اخطار برطرف نمی شود و هیچ راهنمایی دولتی دیگری وجود ندارد ، استیکرها با توجه به مالیات پاداش های استیک ، طیف گسترده ای از مواضع مالیاتی را می گیرند. برخی از مالیات دهندگان این موضع را می گیرند که پاداش های استینگ به اندازه کافی شبیه به پرداخت های دریافت شده توسط معدنچیان ارز مجازی موفق هستند و پس از دریافت باید پاداش های احتمالی تحت اعلامیه مالیات بگیرند. 3 این موقعیت مالیاتی نیاز به در نظر گرفتن پرداخت تورم که برای همه افراد استیکرها انجام می شود.

سایر مالیات دهندگان ادعا می کنند که تا زمان فروش ، مبادله یا در غیر این صورت پاداش ، پاداش آنها مشمول مالیات نمی شود. برخی از این مالیات دهندگان استدلال می کنند که پاداش های سنگین بیشتر شبیه به استخراج مواد معدنی واقعی است که برخی از مالیات دهندگان تا زمانی که متعاقباً مواد معدنی استخراج شده را دفع کنند ، مالیات پرداخت نمی کنند. 4 مالیات دهندگان که به دنبال تکیه بر معالجه مالیاتی معاملات نفت و گاز هستند ، باید بدانند که معاملات نفت و گاز کاملاً تخصصی است ، "در درجه اول به این دلیل که بسیاری از مفاهیم اساسی نتیجه تفسیرهای اداری لیبرال در بخش های مختلف از بخش های مختلف بودکد درآمد داخلی توسط وزارت خزانه داری در دوره ای که سیاست کنگره تشویق توسعه و تولید خواص نفت و گاز بود. "5 بدیهی است ، هیچ تضمینی وجود ندارد که سیاست ها و تفسیرهای مشابه به طور مشابه در نهایت به ارز مجازی اعمال شود.

سایر مالیات دهندگان این موضع را می گیرند که پاداش های خود را در هنگام دریافت مشمول مالیات نمی کنند زیرا فعالیت های تحریک کننده آنها شبیه به برداشت محصولات کشاورزی یا فرزندان دام است. آنها استدلال می كنند كه پاداش های استیك تا زمانی كه دفع شود نباید مشمول مالیات شود.

و با این حال سایر مالیات دهندگان ادعا می کنند که پاداش های استیک تحت I. R. C قابل پرداخت نیستند. 61 پوند زیرا پاداش آنها (یا حداقل بخشی از پاداش ها) تعریف درآمد را برآورده نمی کند ، که به "الحاق غیرقابل انکار برای ثروت" نیاز دارد که "به وضوح تحقق یافته" و مالیات دهندگان تسلط کاملی دارند. "6

هیچ مرجع مستقیمی با توجه به هر یک از این مواضع مالیاتی وجود ندارد ، بنابراین مالیات دهندگان باید با احتیاط عمل کنند.

آیا Stakers در تجارت یا تجارت هستند؟

برای کسر هزینه های شغلی مربوط به عملیات تحریک آمیز ، Stakers باید "معامله گر" (که به دنبال سود بر اساس نوسانات بازار هستند نه از نظارت منفعلانه سرمایه گذاری های ارزی مجازی خود) یا "فروشندگان" (که وارد معاملات ارزی مجازی با مشتریان خود در عادی هستند ، استفاده کنند. دوره تجارت آنها). این که آیا فعالیت های استاکر به سطح تجارت یا تجارت افزایش می یابد ، به دو چیز کاهش می یابد: حجم معاملات آنها و توانایی آنها در تعیین اینکه این فعالیت ها یک تجارت یا تجارت فعال هستند. 7

در صورت افزایش فعالیت های ایجاد شده به سطح تجارت یا تجارت ، استیکرها می توانند هزینه های مناسب تجارت یا تجارت را کسر کنند. 8 هزینه تخفیف قابل کسر شامل ، به عنوان مثال ، اجاره دفتر و سایر هزینه های اداری ، حقوق ، تجهیزات رایانه ای ، برنامه های نرم افزاری ، هزینه های دسترسی به اینترنت و برق است. هزینه های تجاری کسر و استهلاک درآمد مشمول مالیات آنها را کاهش می دهد.

آن دسته از افراد متجاوز که برای سرمایه گذاری یا به عنوان یک سرگرمی مشغول فعالیت هستند و یا به عنوان یک سرگرمی در تجارت یا تجارت نیستند. در نتیجه ، آنها هزینه های تجاری کسر ندارند. 9 کسر محدود شده محدود ممکن است برای برخی از هزینه های سرمایه گذاری در دسترس باشد ، اما هزینه های شغلی را در برابر درآمد کسر نمی کنند. 10

فروش ، تبادل یا دفع جوایز استیک

بدون توجه به اینکه آیا استیکرز با دریافت پاداش خود به عنوان مشمول مالیات یا تنها در زمان فروش پاداش های خود ، با آنها رفتار می کنند ، همه استیکرها هنگام دفع واحدهایی که از عملیات موفقیت آمیز دریافت می کنند ، یک رویداد مشمول مالیات دارند.

استخرها و ملاحظات موجودیت

Stakers غالباً با دیگران به هم می پیوندند تا واحدهای خود را جمع کنند تا سهم خود را افزایش دهند و از این طریق احتمال اینکه آنها با موفقیت بلوک ها را تأیید کنند و پاداش های استینگ را دریافت کنند ، افزایش می دهند. این روابط تجاری مشمول طیف گسترده ای از روابط مالی است. بنابراین ، استیکرهایی که با دیگران می پیوندند ، باید در نظر بگیرند که آیا با آنها در یک همکاری مشارکت یا مشمول مالیات رفتار می شود ، و آنها باید پیامدهای مالیاتی فدرال و ایالتی را از انتخاب نهاد خود در نظر بگیرند. استیکرز که به نظر می رسد در یک نهاد مشمول قوانین مالیاتی فدرال و ایالتی و الزامات گزارش مالیاتی هستند که در مورد چنین ترتیب اعمال می شود.

همانطور که با همه مالیات دهندگان ، متقاضیان باید فعالیت های خود را با دقت ، پاداش های افزایشی و هزینه های مرتبط با آن برای حمایت از مواضع مالیاتی فدرال و ایالتی خود به دقت ثبت کنند. از آنجا که Stakers در آبهای مالیاتی کاملاً غیرقابل تحمل قرار دارند ، آنها باید با مشاوران مالیاتی خود همکاری نزدیکی داشته باشند تا اظهارنامه مالیاتی فدرال و ایالتی خود را تهیه کنند. علاوه بر این ، آنها باید این واقعیت را در نظر داشته باشند که بسیاری از ایالت ها در محاسبات مالیات های ایالتی از قوانین مالیاتی فدرال متفاوت هستند.

* این مطالب فقط برای اهداف اطلاعات عمومی است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی یا هرگونه مشاوره دیگری در مورد هرگونه حقایق یا شرایط خاص تفسیر شود. هیچ کس نباید بر اساس هرگونه اطلاعاتی در اینجا بدون جستجوی مشاوره حقوقی حرفه ای عمل کند یا از عمل خودداری کند. مک درموت ویل و امری هیچ گونه ضمانتی ، نمایندگی و یا ادعاهای مربوط به مطالب موجود در اینجا را ارائه نمی دهند. مک درموت و آندره س. کرامر صریحاً از هرگونه مسئولیت در مورد عواقب هر کاری که انجام شده یا در اتکا به استفاده از محتویات موجود در اینجا انجام نشده است ، از هرگونه مسئولیت خودداری می کنند. برای لیست کاملی از نهادهای McDermott ، به mwe. com/legalnotices مراجعه کنید.

© 2020 McDermott Will & Emery. کلیه حقوق محفوظ است. هرگونه استفاده از این مواد از جمله تولید مثل ، اصلاح ، توزیع یا جمهوری ، به جز به عنوان بخشی از کتابخانه Lukka بدون رضایت کتبی قبلی مک درموت ، به شدت ممنوع است. این مطالب ممکن است تبلیغات وکالت در نظر گرفته شود. نتایج قبلی نتیجه مشابهی را تضمین نمی کند.

1 تغییرات گسترده ای بین و هیبریدهای Blockchains POW و POS وجود دارد.

2 اعلامیه 2014-21 ، 2014-16 I. R. B. 938 ، پرسش و پاسخ 8.

3 به تفاهم نامه مک درموت ، "مالیات فعالیتهای استخراج ارز مجازی" مراجعه کنید.

4 مالیات دهندگان باید در نظر بگیرند كه قانون 77-176 و صنایع نفت و گاز و معدن با ساختار مشاركت مالیاتی پاسخ می دهند تا مالیات فعلی عملیات استخراج خاص را به حداقل برساند. به Bitkker و Lokken ، مالیات بر درآمد فدرال و درآمد ، املاک و هدایا مراجعه کنید.

5 نمونه کارها مالیات BNA ، معاملات نفت و گاز ، شماره 605 ، 2017 ، A-1.

6 Commir v. Glenshaw Glass ، 348 ایالات متحده 426 (1955).

7 پائولی در مقابل Commr ، 54 T. C. M.(CCH) 1574 (1988) ؛چن در مقابل C. I. R. ، 87 T. C. M.(CCH) 1388 (2004). عبارت "تجارت یا تجارت" در قانون درآمد داخلی یا مقررات خزانه داری تعریف نشده است. این که آیا کیفیت فعالیت های معدن به عنوان تجارت یا تجارت یک واقعیت است. عوامل مختلفی در نظر گرفته شده است که هیچ یک از عوامل دفع کننده نیست. عناصر تجارت یا تجارت شامل (1) فعالیت هایی است که "زمان ، توجه و نیروی کار" مالیات دهنده را به منظور "معیشت یا سود" اشغال می کند.(2) استمرار و منظم فعالیت های مالیات دهندگان ؛و (3) یک انگیزه سود. در کمیسر مقابل گروتزینگر ، دیوان عالی کشور اظهار داشت که اگر یک قمارباز فعالیت تمام وقت خود را به قمار اختصاص دهد و این منبع معیشت مورد نظر وی باشد ، فعالیت وی باید به عنوان تجارت در نظر گرفته شود ، یک قمارباز حرفه ای می تواند در "تجارت یا تجارت" باشد. یا تجارت "دقیقاً مانند سایر فعالیتهای پذیرفته شده دیگر."480 ایالات متحده 23 (1987).

9 به تفاهم نامه مک درموت ، "خسارات ارز مجازی که در مورد فعالیت های نادر مجاز نیست ، مراجعه کنید."

10 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعیین اینکه آیا هزینه ها از یک فعالیت تجاری برای ایجاد سود است ، به فصل 10 انتشار 334 ، راهنمای مالیات برای مشاغل کوچک مراجعه کنید.




:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: